my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

ape nie??

Saturday, June 6, 2009

~AsSllAmmUalaiKuM & sElAmAt pAGi pEtAnG MaLaM~


عرق



hari nie hanc x berapa sihat..
waduh waduh waduh....
pikirin lagi kawan tersayang yang sorang nie ..apa kata korang??
meh de baca ape yang hanc nak tulis...

hari nie 6 june lebih kurang pada jam 5ptg td..
seorang yang hanc anggap sebagai kawan yang hanc sayang..
Telah buat satu benda yang telah melanggar persahabatan kitorang ber6
sampai ati dia..
tapi tu la cube fahami dialog ini :-


friend : hai syang...

hanc :hai.

friend :eh silap ba... hai hanc... :)

hanc senyum aja...

bila dia lalu je depan hanc.. yaAllah.. sakitnyer hati!!

hanc : apa nie?? sapa suh??

friend : erk.. apa..??

hanc : sapa suh? ada orang suh ka minum.

friend : sory sis.. sikit ja ba sikit jak.

hanc : ya Allah.

_ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _. _ . _


hanc pendekkan dailog tu,
so ape pendapat korang ngan arak???
hanc x suke sebenarnye.
nak je hanc marah dia td...
tapi hanc nie sape je pada dia??
mungkin hanc anggap dia kawan yang paling hanc sayang,
tapi bagi dia sape la hanc nie..


* harap2 xde lagi di antara kawan2 hanc minum air tu... Amin...

sekian.. Wassallam..

5 comments:

arsyad said...

eh hanc..dia minum ??
aihhh..

hanc said...

@arsyad : aa.. tu yang sakit ati tu...

pjan said...

emm bagi aku ianya tetap arak..mungkin ini adalah salah satu cara nak merosakkan orang islam secara halus. So diaorg buatkan arak halal. Ini pendapat aku la. Mungkin hari ni org minum arak tanpa alkohol dan tak mustahil besok org akan minum arak yang beralkohol.

Yahudi dan kristian kan memang x akan berhenti nak merosakkan umat islam.

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

hmm.......da jauh da kawan hanc 2..tpi tak terlambt untuk trik ke jln yg bnr blik......mngkin 1st sket, nnt lm2 bnyk.....wallahualam...

hanc said...

@(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH : tQ kerana sudi datang ke sini.. tu la masalah sekarang.. dia degil.. dah banyak berubah...