my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

♥Happy Go LUcky♥

Thursday, July 2, 2009


~Assallammualaikum n selamat petang~


hai teman2 semua~~ sihat kew?
fuhhhh...
dah lamakan hanc x updt~~
haiizz biasala... bizy wo sekarang..

entry ari tu hanc x publish. =.=
terlupe publish da~~

ape2 hal pun...
hanc dah ceria kembali~~
nie la kata2 dari seorang jejaka yang baik hati~~

bro AzmaN @ Kreuger :
selalu ceriakan orang jugak dapat menceriakan diri sendiri.
selalu nasihat orang jugak dapat mengubah diri kita terlebih dulu.

ermm tul tu bro~~

dan nie pesan dia lagi satu~~

# Kreuger :
"jangan paksa atau jadikan berblog sebab terpaksa... then carik perkara apa yang hang tetibe terpikir utk menulis. mungkin apa yang dibualkankan dgn...dibualkan dengan rakan... ade gambar sikit.. tak perlu panjang... tapi yang penting.. utk dapatkan semangat... ubah template!!!!!"

ok bro hanc cube la cri temp lain lak ek~~
and hanc berblog bukan terpaksa pown~~

tQ ar bro~
terdapat semangat yang tersembunyi~~
walau pun di dunia nyata hanc la menderita~~
tapi Allah peneman setia~~

Wassallam~~

2 comments:

Mr. Azman @ Kreuger said...

waaahhh... segan plak siap letak
name aku weh... ape dah.. apa yang
aku cakap tuh.. kalau hang rase
bernilai maka gunakan la untuk
kegunaan pada masa akan datang.

manusia ni kekadang dia tak perasan
teguran yang dibuat meskipon
menyakitkan perasaan tetapi ianya
adalah bertujuan kebaikan kepada
dirinya sendiri.

semua orang sama. perkara yang
salah kita buat, kalau orang lain
tegur mesti kite cepat nak marah.
sebab kite ni masing-masing ada
ego. apa yang penting.. carik
ruang dan tempat yang sesuai
untuk muhasabah diri dan motivate
kembali keceriaan.

ok.. salam ceria dan salam hormat~

hanc said...

@Kreuger : yap tul kata bro~~