my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Harry Potter And The Half-blood Prince (2009)

Tuesday, July 21, 2009



Assallammualaikum dan selamat pagi petang malam~~

Hanc minat harry potter
dari episod pErtama sampai sekarang nie
hanc nanti kan...
mungkin tak ramai peminatnyer
macam lord of the ring ke
tran4mer ke~
tapi best gak wa...

aikzz hanc suke diowang nie
yang paling diminati mungkin watak harry potter kot~~
kekekekeke~

aikzdia nie pun hanc minat gak laew
same ngan adek c Ron dalAm citew nie "Ginny Weasley"~
hohohoho.. ngan Rubeus Hagrid lelaki besar tu..

ermm nasib pawagam jauh dari tempat hanc tau..
kalau x hanc dah lama hanc serbu tau..
kalau macam cerita harry potter ke,
lord of the ring ke,
trab4mer ke,
huh~
memang suke nengok lew~

tapi tak pe la~
setakat wayang lambat tengok tak pe~
hanc ok2 jew~

so ape2 pun layan la harry potter nanti,
gantikan tran4mer pulok~
tran4 mer dok nengok ag~
tumpang nengok ngan kawan je la~

sekian tu je la dulu~

~WassallaM~

4 comments:

BroSKL said...

ramai cakap herry potter yg baru ni x brapa nk best betol ke..?

Kill-Vearn said...

smlm aku tgk citer ni kat pc... tapi aku rasa ni takbest langsung la.. part yg best tu waktu dumbledore kuakan api aje...

hanc said...

@BroSKL @Kill-Vearn : thankz kerana mengomen~~
hanc x nengok ag wa... tu la nak nengok~~
ramai gak cakap x best..
tak tahu ler...
ape2 pun hanc cari jalan nak nengok gak~~~ huhuhuhu

dhiyafaris.com said...

macam best je..
kena tgk ni..
:)