my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Happy Birthday To Sis Bie & Salleh Kg Ayer

Friday, August 21, 2009



Assallammualaikum & Mat petang~~~

Sebelum aku nak ucap ape2 kat diowang nie. Aku nak minta maf kerana lambat publsh entry nie. aKu dah buat entry nie awal lagi sebenarnyer blh lak silap setting time. adus. padan ler entry tak ubah2. pengalaman katekan lain kali set betul2 jan salah lagik.

Berbalik pada tajuk. lalalalal♫♪♫♪♫ Da 2 hari berlalu "hari jadi" diowang nie.. masih sempat ka aku pblsh entry nie, dah alang2 aku tulis edit sikit la. Kepada Sis Bie And my friend Salleh kg Ayer Selamat hari jadi na.


Di kesempatan nie gak ucap Selamat hari jadi kepada Chokilala hari jadi yang dah lepas gak n sape2 Birthday yang dekat2 dengan tarikh dorang nie. huhuhu..

Sekian dulu.
Wassallam



0 comments: