my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Yang pergi tak kan kembali...

Friday, September 11, 2009



Assallammualaikum...
Hari nie terasa pilu lak.. sekadar mukadimah.. pada tahun 1998 - 2000 hanc bersekolah di S.R.C St. Peter. Dimana Seorang guru agama mengajarku erti al-Quran tentang agama.. dia seorang guru yang baik. dengan sifat dia yang lembut kalau marah pun tak la garang sangat. pada hanc la bab dia tak pernah marah kat hanc.. mana hanc tau macam mana dia marah.. Tapi yang pasti perasaan marah masing2 la... baru-baru ini kite di kabarkan dengan kematian Mikail Raja pop, selepas itu arwah Yasmin bintang malaysia dan yang terawal Arwah Asri vokalis kumpulan Rabbani. kini baru hanc terfikir, bagaimana ahli keluarga mereka. dapatkah mereka menerima kenyataan. Raya tahun ni bagaimana?? hmm tentu sedih.. Tapi itu la kehidupan.

Pada hari nie jam 7setengah pg tadi, deringan berbunyi dari handphone mama, waktu tu hanc dah g mandi, pas je siap mandi mama kata cekgu dah pergi.. hanc tak rasa ape2 tapi bila teringat pada masa dulu macam nak nangis lak. Allah lebih menyayanginya. semoga ahli keluarga cekgu tabah ngan ujian dari ilahi.Seperti baru semalam
hanc jumpe ngan dia, walaupun tak rapat mana, tapi dia tetap pernah jadi cikgu Hanc..


*Al-Fatihah untuk Semua Arwah

Semoga Family
mereka dapat menerima Qada' dan Qadar

6 comments:

pauhputik said...

al-fatihah untuk semua yang telah tiada

semoga ditempatkan bersama orang2 yang beriman

hanc said...

@pauhputik : yap bRo.. moga2 di bulan ramadan nie mereka tenang..
sedih lak dah nak hujung puasa nie...

Mr. Azman @ Kreuger said...

innalillah... dan alfatihah
amin~

hanc said...

@Azman : thankz bRo~

Mus said...

al-fatihah..

hanc said...

@Mus : thankx Bro~