my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Arhh!!!!! *Larik!!!!!!

Wednesday, October 28, 2009



Assallamualaikum.. hari nie nak buat pengumuman wa... harap maaf kepada sesiapa yang ada add FB hanc Tarikh hari jadi yang hanc letak kat FB tu ada tarikh lahir seseorang yang hanc sayang. harap maklumyer.. hope semua jan marah kat hanc, nanti hanc huk huk huk....

Sekian tu je... Harap Maaf sekali lagi Muah!! syang All


Wassallam♥♥♥

7 comments:

..::..ein..::.. said...

dusyuummm...dush...yaaaahhhh...pang...haaaa, kan dh kena...main2 lg ye adik akk sorg ni

pauhputik said...

kes macam nie pon ada???

pest time dengar.....

minTanG_teLip2 said...

OoOowh! . .mApe xckP awL2

Legasi Piston Pecah said...

ko nih...hish..
tp yg "pang pang kopang2" tu btol eh???dpt org mne?

arnamee said...

Salam.. alolo.
bru nak wish, singgah blog dlu.
tet;p

hanc said...

@Sis Ein : Aduh Aduh2.. sakit la akka pukul.. waaw *larik!!

@Bro Pauh : hahahaa.. hanc letak tarikh lahir dia la bro. sory ek.

@Mintang Cyg : Hahahaa nak bagi tau semua dah ucap.. baik hanc tulis entry ringkas je... hu hu hu~~

@Bro L.P.P : tak betul la bro.. berangan je..

hanc said...

@Arnamee : hahahaa maf sesngat bukan hari jadi hanc pun~~ :P