my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Hanc Back!!

Wednesday, October 7, 2009



Assallammualaikum....

Hanc dah balik da.. dah 3 hari Hanc berada die bumi bawah bayu nie.. Cume baru hari nie berkesempatan nak update.. rasa rindu sangat kat kowang tau tak... huhuhu...

Hope kowang semua sihat walafiat na.. sape2 yang dah tanam azam nak berhenti merokok tu.. moga2 cepat2 la berhenti. mari kita ramai2 doakan kengkawan kite nie agar dapat berhenti merokok ngan tenang n cepat. heheheeee ~.~ terutama kepada bro aZman n the geng.. sape2 geng2 dia yang merokok tu.. good luck na, cayuk2..!!

oWh ya.. insyallah mungkin pas nie hanc wat entry tentang ape yang hanc dah lalui selama sebulan tak on9 13.09 - 04.10 .. hehehe tapi ikut kelapangan hanc la.. dan mungkin tak panjang mana ayat gambar yang hanc utamakan..

ok la semua. Sampai sini lu ar.. nanti2 sambung lagi..
Sekian, Wassallam..



*kalu kowang tak nampak ape yang hanc tulis kat dalam gambar tu.. klik je kat gambar tu ek~~

*ThankzXxz kepada Cyg Nzms_Ein, Cyg Strawberycoklat, Cyg Neyrashazeyra, Cyg Mintang_Telip2 bab wat hanc lupa dengan keresahan ini dengan melayan twiiter kowang.

*Thankz gak pada Bro Anaram bab tlg hanc settlekan hal printing nie.. thanx gak Whose12 kereana bertanye dan yashygsempoi yang membalas sapaan hanc..

*satu g tak lupe gak.. thankzXzz ngan Bro Azman yang tgh panas2.. ciwawawawaaa... (cepat2 berhenti merokok ek.. macam "h".. eheee)

*Sape2 yang tak tersenarai tu mungkin hanc terlupe.. so ingatkan la hanc ek.. Tq. ♥

6 comments:

minTanG_teLip2 said...

weLkem bEk! . . weOoOo~ . .eEiP~. .aDE nAme ite d citU. . .mish mY siS Like cLezY pAnda

hanc said...

@minTanG_teLip2 : ciwawaww.. yang mest de ma.. tapi ade gak yang takde.. takut hanc terlupe yang lain lak~~

eiy-Da said...

hi hanc...heppy sebb hanc da der balik..windu kt hanc tau..
sowy sms xberbalas raya ritu..sebb?...xder kedit sayunk..heheh

hanc said...

@eiy-Da : happy gak dapat kaco2 sis lagik~~ hehehe~~ sal sms ari tu tak pe ok~~ janji hanc dah ade no sis, senang sikit nak cal, kalau hanc dtg terengganu~~

pauhputik said...

amboi ayat dekat gambar tu

cam ayat anak didik a samad said.

hehehehhe

hanc said...

@pauhputik : ade ke?? uis mana de bro.. tQ krana mengomen heheee~~