my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Khas Untuk Yang Naik Pelamin

Friday, November 6, 2009





Assallammmualaikum..

Hari nie nak cerita time pernikahan @ perkahwenan abg sepupu hanc hari tu pada 3 hari raya aidulfitri.. secara ringkasnyer.. memang ar nampak cantik dan meriah.. tapi sebanarnyer setiap benda kite buat mesti ade yang silap @ salah gak.


Alhamdulillah Dengan satu lafaz abg sepupu hanc telah sah menjadi suami kepada seorang isteri yang sangat cantik dan baik hati. :) piiiiwwweeettt... Hanc gak la dapat akak wahahahahaha..

Di bawah nie Hanc ade la gambar tuk ko
wang semua.. gambar biasa2 je.
hanya dengan handphon kesayanga
n hanc nie :D (w8001)

Tak cantik mana wey..
tgk je la ok :D

TARIKH NIKAH PADA 22.09.2009 HARI SELASA



Selalunyer orang guna cincin.. nie guna gelang :D




Selalunyer digubah.. nie letak dalam Album yuuuu.. Jauh dowh nak bawak dari
Johor ke Kelantan



Nie semasa berada di dalam masjid.



Nie la Masjidnyerr.. Tapi Hanc dah luper wa nama masjid nie, yang pasti Masjid nie Berada Di Pengkalan Cepa.




Lepas Lafaz Nikah.



Heheheheee~~ Nie masa nak sarungkan gelang @ membatalkan air sembahyang.



~Selesai~


KEESOKKAN HARINYER..
TARIKH
MAJLIS PERSANDINGAN PADA 23.09.2009 HARI RABU.



Barang Hantaran




Mak Andam Tak Datang nie la jadinyerr~~




Hahahah Pengantin mekap sendiri. :P




Nie dah nak bertolak ke rumah pengantin perempuan. Fuh! berpeluh pengantin lelaki.




Dah nak Sampai da...




Haaa.. dah sampai da..



Bersanding~~



Tah la ape nie~~




Masa tuk Makan...



Hantaran Pehak Pengantin Perempuan.




~Selesai la sudah segalanya~



Ade cerita sebenarnyer setiap perkara yang kitoerang buat.. nak tau hanc ringkaskan je la.

1. Masa~~ silap pengantin ke silap sape tah.. kiteorg lmbat smpai kat masjid wahahah.
pengantin pmpuan dah sampai dulu.. so kenelah tepati masa.

2. Kalau perjalanan agak jauh, kene la buat perjalanan awal. Tu je kot.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Pesanan Tuk Pengantin Baru 7.11

" Bro Azman & Sis Laila "

* Law nak akad Nikah Selawat le banyak.
* Bertenang dan sentiasa ceria.
* Ok tu je kot tak de benda da. Hope Segalanyer berjalan dengan lancar. Amin








4 comments:

Idalara said...

hujung tahun ni mulalah org nikah sana naik pelamin sini...
man andam himpun duit musim org naik pelamin ni..
hanc bila lagi?:)

hanc said...

@Idalara : lama ag wa sis~ :D

hans said...

owh..seronok tul kahwin sebab dapat banyak hadiah
haha

hanc said...

@hans : Thankx Hans bab komen kat sini~
Yap dapat banyak hadiah. sedara pun tumpang2 hehehee~~