my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Mentang2 ade 5 hari lagi. Chiss!!!! Streamyx Oh Streamyx

Saturday, December 5, 2009


Gambare diatas takde kaitan yerr.. tQ~~
Nie Movie yang pernah aku tengok masa dalam kapal terbang.


Assallammualaikum...


Hari nie sangat sunyi tanpa diri mu.. Terasa sangat2 hari nie.. dah la aku rindu.. lama pulak tuuu... Haiizzzz. benCCCCCCccciiiiiiii. Sampai nak update blog pun tak dapek... cian kat aku ar sikit. AKu rindu wey, rindu rindu rinDu!!! Nak on9!!!!! arh!! Mentang2 ada 5 hari lagi.. cube teka apa dia. Mama aku dah banyak kali pegi Ke kedai Telekom. Tapi cam tu Gak. Dah 2 minggu nie tau tak!
Hmmm. Ape2 je la.

Tadi ada line pun kejab je.. kejab dari biasa tau tak!!! esh esh esh~~


Nie la jadinyerr time tak de line,



Pastu sakit ati la law macam nie,



Nie pun samerrr!!! arrr!!! law terus save tak pe.. nie terus kene restart. aaah..


Tapi tambah gelisah, ikan aku tak di beri makan cisshhh betoi ar.... dah la tadi aku siap kene saund budus!! hahaha~~ giler2.. nie yang buat aku tak sabar nie nak beli LP. tapi nak wat mcam mana kan. aku bukan la org biasa yang boleh beli sesuka hati, aku bukan nyer pandai untuk simpan baik2 benda2 sendiri.. Tunggu lampu hijau dari mem besar lu baru dapek beli. ade sape2 nak bagi cadangan beli LP ape tak?? hehehehe. bagi cadangan je la bukan tolong beli, law nak tolong beli gak ape salahnyerr. Atau pun bayarkan..

owhC! sakit gigi, sakit mata, sakit badan.. huhuhu rasa letih semakin kuat.. Tidur dah cukup, tapi still letih ag. sal ek?? hmm

ok la tu je nak crite tuk hari nie~~ jan lupe jengok Blog Satu lagi Di SiNi~~

*To All My Sayang Jaga diri baik2. Aku sentiasa mendoakan kowang semua.

*TaK perlu ramai kawan law kite tak pandai jaga hati dan perasaan kawan. aku menasihati untuk diri sendiri. Sekaranang aku gembira bersama kamu kamu kamu.. kamu la yang tengah baca tu.. hehehehe..

Dengan senyum ikhlas. tRiMas~~

Wassallam..



3 comments:

wan2911 said...

potong je bro..haha :p
sabar je la, ni la jadi bile stimyx xde compettor

Hanc said...

@wan2911 : macam tu la gamak nyerr~~

Budak _Comotyy said...

LP tu pe..?