my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Sempana Nak Masuk Bulan Ramadhan...

Sunday, July 31, 2011


Assalamualikum..

Hello semua warga Blogger, bertambah ramai nampaknya blogger kat alam maya sekarang, dan nampak nyer berbagai karenah la yang akan kita nampak. tapi ape-ape pun, maju la blogger Malaysia untuk Negara dan kita sama-sama di alam maya, masing-masing memang ade keluangan dan kelapangan dan kerajinan dan kebahgiaan. hehehe menyimpang lak.

Hari ini hari terakhir untuk bulan tujuh "7" suka no.7 banyak kenangan dalam bulan 7, kesedihan 2006 pada bulan 7 dan peringatan pada bulan 7. 7 banyak makna tersimpan, di kotak minda, didalam buku, dan di dalam hati. biar pun benda tu telah lama berlalu. tapi masih di ingati..

Kepada Mama FuZiah, Mak LatiFah, Mami Stel, Mak kandung, Papa Shukor dan Papa Kandung. Maaf Tak dapat berpuasa bersama tahun nie. Hanc selalu doakan untuk semua. Walau apa pun terjadi hanc sayang kan semua. walaupun ada yang kata hanc dah lupakan dia atau ngata dia. tapi dalam hati dia adalah yang pertama dalam kesemua..

Kepada my friend FB, TWITTER & REAL LIFE Sayang juga tau.


Eh awat bunyi sedih lak nie???

wahwahwah
ceria yu yuuuukkk kembali.

Horey2, gembira buat semua ummat islam tak kira la Utara, Selatan, Timur atau Barat Kalau SeSama Islam kita harus gembira kerana kita akan menyambut Ramadhan Al-Mubarak yang penuh dengan keberkatan.

Moga Ramadhan Kali Ini memberi makna yang sangat besar. atau pun satu cabaran perubahan terhadap diri sendiri untuk lebih baik daripada Ramadhan yang lepas.


ok2.....

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN LA YER~~

2 comments:

Hans Hanis said...

selamat berpuasa, berbuka, bertarawih dan bersahur diucapkan
:-)

p/s : Thanks Vote Hans :-)

Hanc said...

Hans : Thanks Kembar.. selamat selamat selamat juga!!