my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

holiday..... april

Friday, May 15, 2009

Assallammualaikum.... hai all....

pada 12, 13, 14, 15, 16, perh hanc bercuti ke langkawe.... waow waow.... best sangat la.. ingat nak bagi gambar je.. x mo nak taip banyak2. tapi dah xde rezeki gambar tu. bab gambar tu tertinggal kat kampung.. sory sesangat.. tp nanti dah ade gambar tu hanc letak la... oK.. ^.^

pas dari langkawe balik la KL sampai KL aku nak cari cc.. perhhh. mam aku lak x kasi bab dia kata kalau aku dah jumpe komputer susah nak balik.. hahahah.. ketawa lak aku sendiri... betul la jugak tu... kalau aku x on YM oN bLoG dan yang paling susah lepas dari komputer on9 games ar... aku sanggup main satu hari.. fuh... tapi sesah gak nak naik2 lvl id games tu pun.. @@

ermm pada 17, 18, 19, 20, 21, 22 pula hanc tolong jaga adek2 sepupu hanc & sorang anak buah.. sayang gambar diorang x dapat hanc tunjuk kan... kalau x.. ermm ketawa gak la hanc terkenang kembali gelagat diorang nie @@.. Aiman Qina Qimi AYit semuanya kecik2 ag ade yang lum sekolah.. huhuhu

nah aku bg gambar lain la.. sebagai tantapan sahaja.. ^.^




time kat PD awal tahun 2009




nie la gelagat diorang..

sampai di sini dulu.... ade sambungan ag.. tunggu jew.. daa da..

Wassallam...

4 comments:

Mr. Azman @ Kreuger said...

hai hanc,
cantik blog hang,
ape kate link xchange.. heheh
off topic. sorry.

ape ape pon cume kne alter text color
jer sebab terlampau silau dengan
background putih. yang lain, dah cun.

keep on writing~

Syafik said...

Bestnya adik ramai. En. Hanc. :)

Haha, Jeles sungguh hamba.

hayatun syamila said...

salam. ^^ men game best kan, tp bila sekolah da mula, kena berhenti jap. hehe, duk hostel la katekan. wah, besnyer cuti.... :)

hanc said...

@Syafik : adek sepupu memang ramai.. adek kandung xde..huhuhuhu

@hayatun syamila : huhuhu.. aa.. nasib hanc dah abis stdy..hohohoo..
xde tgu cuti ag.. ikut suke ati jew..hehehe..