my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

rindu lagi..??? -2-

Monday, May 18, 2009


Assallamualaikum...
hari nie hanc dalam keadaan kerinduan.. tak tahu nak cakap ngan sape. hanc rindu dia.. tapi sape la hanc untuk merindui. hanc hanya insan biasa yang menyimpan rahsia hati. rindu .
hari nie hanc dah terlalu rindu. tapi dalam rindu tak boleh terlalu rindu. kerana yang harus seorang umat manusia islam itu rindu hanya pada tuhan yang maha esa "ALLAH". tapi hanc tahu had untuk merindu.. tak pe. mungkin ini ujian bagi diri hanc. doakan hanc melaluinya dengan sabar dan tenang.. huhuhu.. rasa sekarang dah kurang sikit rindu. bab hanc dah tulis kat sini. x la terlalu memendamkan.



hanc hanya mampu menulis. x mampu bercakap, takut salah faham so hanc coretkan kat sini je. dan di sampaikan oleh burung merpati puteh tu. Jangan dia terlanggar burung besi sudah.. huhuhu... >.<>

4 comments:

helmie affandi chew said...

bahaya selalu rindu tau..

hanc said...

@helmie affandi chew

ye ke? nape??

Redbloodsnow said...

hehehe...rindu kat ur Cinta Dalam Hati ker yang..:P

a'ah tol ckp hanc tuh...x leh over sgt rindu, nnti Allah marah ;)pape pown, Zie doakan agar si dia pown turut merinduiii muuu...ding dongg

hehe :D

hanc said...

@Redbloodsnow : tQ red gak.. :)