my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

masih sakit???

Friday, May 22, 2009

Assallammualaikum...

sedih nyer.. dah dua hari hanc sakit.. x to ar hanc nak kacap cam new... semalam hanc sakit perut biasa je.. hari nie.. hangin la pula satu badan... aduh... nampak nyer (sakit) suh balik kampung cepat2 ar nie (jOHor) kekekekekeke... nak suh g ngurut.....

mak kat sebelah nie asyik marah je... APE SALAH HANC???? sampai mama x sayang hanc??

sampai ati mama...

hanc memang bukan anak yang baik... tapi kanape dia x blh trima knyataan yang anak nyer x sebaik budak2 lain???

hmmm.... time hanc tgh menaip nie pun dia sebok marh2...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tak suke tak suke tak suke... ALLAH je la sygkan hanc...huhuhu.. nak teman2.. hanc x to nak luah camner g...


plzzz. tlg doa kesabaran hanc....

8 comments:

Mr. Azman @ Kreuger said...

rileks le beb...
aku sarankan nko baca kat sini:-

http://azmanishak.com/2009/05/aku-dan-ibu/

woraite... thanks~

Syafik said...

Sabar.. Sabar..

syafawani said...

sabar ae...rest ebanyak dulu wokei:)

pauhputik said...

mana ada mak x sayang anak...
jangan le pikir bukan2... :D


semoga hanc cepat sembuh....

hanc said...

@Mr. Azman @ Kreuger : hanc dah baca dah bro... yap hanc tau ape mksud bro.. tQ bro.

Syafik : tQ

@syafawani : ok.. tQ

@pauhputik : baik bosS hanc cube. :( tQ

miss lolly a.k.a luvfareda said...

shabow2.

jgn buat gitu kat ibu oke?

tabaekkk.. =)

kisahremaja said...

cool la beb....sumer orang menghadapi situasi sebegini.... cuba jangan fikir byk2x sgt.... katakanlah pada diri ' aku adalah anak HEBAT ' - fikiran positif

hanc said...

@kisahremaja : thankx friend... :) iam heppy now.