my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Award comot?? oh tak Kiut pe♥♥♥

Sunday, October 11, 2009

Assallammualaikum...

Semalam hanc dapat Award dari Sis Ein Cyung.. Walau pun dikau kata comat pada c Award tu,, tapi kiut pe.. dengan warna kegemaran hanc lagik tu.. fuh.. cantik2..

mempersembahkan la award ini...


Terima Kasih Sis Ein


Pada kawan2 semua, kite mesti gembira dengan ape yang kita ada di sekeliling sekarang nie.. hargai betul. hanc dah kira bagus dah sekarang kerana ada sis2 yang sayangkan hanc. kalau la hanc mampu tuk luahkan segalanya?? hanc saya semua orang yang ade di sekeliling hanc sekarang.. kerana mereka hanc masih disini. masih meneruskan warna-warni dunia maya.. heheheh,, ape dah sedih2 nie. ceria seh semua. kita warga gembira ma, sesedih mana pun kita, simpan2 ceria itu lebih penting. Bagi kegembiraan kite semua.

Sekin dulu.. Wassalam.. ♥♥♥


*hope diri mu willy enggak berubah deh jadi teman setia ku.. jan kerana mereka kita berantakan. be Friend Forever deh..

*Kepada warga2 indon sejagat, kita semua sama aja kok,, enggak ada bedanya, kita semua sama, kalian pikirin dulu.

6 comments:

Mr. Cuz said...

wei..aku pun nk award gk..hehehe

Mus said...

bestnya dapat award.. jeles tengok!

arnamee said...

Salam hanc orange yg comey..

memang comey award yg kamu dapat tue.lalala;p

wh0se said...

kesedihan yang menimpa kita pastu akan membuatu kita terkenang kembali akannya kerana ia akan menjadikan kita lbh matang di hari yang mendatang...

pauhputik said...

amboi dapat award....

tahniah tahniah

kalau dapat award nie kuar kat TB ag

best... tol x????

hanc said...

@Mr. Cuz : ambik je la award tu.. minta kat blog sis ein~~

@Mus : tak kan bro tak pernah dpt award kot~~

@arnamee : Salam kembali.. hehehe~~ mana dew hanc comey~~ :P.. award tu memang cantik cam owner dia gak~

@wh0se : kesdihan memang mematangkan~ Tq whose


@pauhputik : hahah~~ bro pun dapat gak kan... :P betul2 law kuar TB ag best ( popular gitu )..