my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Nie kes tak de line punya...

Wednesday, December 9, 2009



Assallammualaikum...


Hari nie cam biasa line still tak der.. tapi tak pe bia la aku rehat2 lu... than law ade jodoh aku nak wat internet kat malaysia jadi lajuuuur super duper.. hahaha.. bolah kah aku??

Boleh bha kalau kaw. hehehehehee. hari nie tak tau nak update ape. cume bersahaja, merindui Pantai!!!! brapa kali dah aku bilang, aku mau pantai!! Tapikan ndak masa bha.. hope minggu ni dapat p simpang mengayai ar. mo ambik gambar banyak2!!!! Bikin kenangan hehehehe.. bha sapa mo join tu.. call aku ar.. Jumpa Di ujung Simpang ngayai. law ndak jadi simpang ngayai Bak-Bak la kita jumpa... tengok pada keadaan. pastu law Hujan yang terlalu lebat kita ndak jadi mandi ar. Bab aku ndak buleh kena ujan. pastu.. Araiti kita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yopp~~ TukaR SLeng!!!!

Yay Dj Hanc di sini.. welcome2 Tu HancFm. tak de benda yang menarik. hanya bersahaja.. heheheh bersahaja je~~ sape nak request lagu kat sini tak de. Sory sangat2 bab tak de menyediakan lagu apa2 kat sini.. law nak dengar lagu p la mana2 yang ada pasang radio ape2. Desa fm ke. Radio Fm ke.. ape2 keh.. ha p ar dengar n layan~~~~

Sempena esok (hari nie ar) last cc aku nie kene buka~~ Hope Pembukaan cc yang akan datang akan lebih baik lagi mantap.. sok (hari nie) baru aku crite ek sal cc aku nie.

Tu je kot. hanc letih n sikit sakit pingang heheaeee.. daaa~~

ehh~~ Sikit terlupa :-

*Tahniah buat Bro Azman atas pertanda prtanda trsebut..hehehe.. memang rezeki bro ar~~ hanc doakan semuanya baik2 belaka na.. g cek ag na bro..

Ok all.. sekian
Wassalam

*sepatutnyer semalam ag dah publish~ line dah tader~~ hanc terus ar balik ngan rasa sangat sedih..

0 comments: