my friends♥

Kenangan

Daisypath Anniversary tickers

Perjalanan

Daisypath Vacation tickers

Walimatul Urus – 19/12/2009 ♥ Cyberjaya Internet Kudat

Thursday, December 10, 2009



Assallammualaikum...

Hari nie aku nak mengundang semua penduduk2 dialam maya ini tuk datang ke majlis persandingan hanc eeehhhhh!! silap2 persandingan abg sepupu hanc bukan hanc.. heheheheheheheee~~ ok..Sape ade baca entry hanc yang ini, korang tau la sape abg sepupu hanc. Nie persandingan bagi pihak lelaki pula.






Kepada bro Azman : hehehehe bukan hanc kawen ek.. Massssihh awal >.<


Riang ria di hari persandingan lagi meriah law kowang datang. bab aku nak jumpe kowang hik hik hik.. Mana tau ade yang sanggup datang kan.. sangat la dialu- alukan... Kepada sape2 yang dapat datang tu Msg hanc Dulu kat No Ini "0172556961".... Inform awal2 supaya hanc leh jadi penyambut tetamu khas tuk korang!!! hehehehehehe.. nie serius ok Aku ajak dimasa saat itu makin dekat. atas sebab internet kat cc nie amat-amatlah menyedihkan hati..

Tarikh ~ pada 19 Des 2009.
Masa ~ bermula pada Jam 12 tengahari sehingga 6 petang.
Lokasi ~ rujuk pada gambar di bawah :



Jika Kurang jelas Sila Klik Peta Diatas. tQ.



--------------------------------------------------------------------
Next Topik..








Haiieee semua.. seperti yang ku kata pada entry yang lepas. CC aku dah nak kene tutup. bukan tutup tuk selamanya. tapi tuk sementara waktu. insyallah akan dibuka semula pada tahun depan. dan terus berpindah ke permis yang baru. yeeaaaaa....


Ada kenangan pahit dan ada kenangan manis dilalui, semasa aku dicyberjaya ini. kepada pelangan2 aku yang menyokong Sejak dari cc ini beroperasi Pada Bulan 2 tahun 2008 sehingga ke saat ini. Aku ucapkan terima kasih banyak2 Korang memang Best ar!! dan kepada blogger juga aku mengucapkan terima kasih kerana banyak beri tunjuk ajar pada aku. "TunJuk aJar kU siFu aKu Budak baRu!!!", hehehe. baru kebenda Dah 3 bulan seh. Insyaallah aku akan meneruskan dunia blogging ini untuk mengisi masa lapang aku. sebab lepas nie jarang dapat on9 Blog.. kalau twitt tu Tak putusnyerrr la. Bab Twitter Memang best!!~~


Itu je kot yang sempat untuk ku beritahu kat Kowang hari nie. Sok ada entry Khas Tuk Cc aku yang tersayang. Hopeeee!!! sangat2 ada line.. aku nak publish Susah =.= sedih je tak de line. cam tau2 je cc nie nak pindah.. ape daaaaa.


Ok la itu saje..


Salam....


P/s


*Aku nak bercuti kat kampung untuk beberapa bulan.. ade sape2 nak join aku cuti dok???


*Kepada Semua blogger sape2 yang dapat datang tu jan lupe msg aku na. kang hanc lain yang sambut korang lak.


*Satu ag pasal jemputan tu. Sila guna nama "Hanc Coklet Oren" k. sebab kat rumah pengantin tu ada 2 owang nama hanc.


*Kredit Gambar : Bro Azman

*Hari tu aku nak bg Hadiah kat Twitter Tapi tak berkesempatan. Lain kali ade jodoh Aku buat na.

0 comments: